joi, 14 noiembrie 2013

Si noi spunem NU Marijuana ?


    Am dat peste un documentar pe youtube. Bineinteles, la fel cum banuiesc ca o sa vi se intample si voua, va uitati la durata lui si va loveste o sila de o luati la fuga de pe ....blog se pare! 
    Dar va asigur, asta nu stiati niciodata si nu stiu cati dintre voi o stiu deja.. 
       
   Priviti documentarul urmator si o sa va puna pe ganduri, asta pot sa va promit, ma las de blog de nu! 
Aflati cate boli poat vindeca compusii din planta Marijuana si apoi intrebati-va de ce nu este folosita ca medicament ?
                       -Cancer la prostata         -Cancer mamar     -Cancer duodenal
                       -Leucemie                     -Cancer gastric     - Este un Antidepresiv
                       -Schizofrenie                 -Dureri musculare  -Omoara toxinele
        
                         

                               Si multe multe altele in documentarul de mai jos. 



Studiu facut de doctori, cercetatori si savanti ai lumii..

14 comentarii:

  1. Prietene...esti pocait ? :))))) Dar de alcool de ce ai nevoie ? De ce nu ai punctat si faptul ca ar putea fi o alternativa la bautura ? De la alcool te imbolnavesti de ciroza si de multe altele si devii agresiv (si stii si tu ce se poate intampla la bautura) pe cand fumand te relaxezi si nu deranjezi pe nimeni niciodata . Asa ca raspunde . " Poporul nostru" prefera alcoolul doar pentru ca este legal ? Daca de "iarba", zici tu in numele "poporului", ca nu avem nevoie, atunci de ce "poporul" are nevoie de alcool care este de n ori mai daunator sanatatii ? :) Bafta la raspuns .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am spus ca avem sau ca nu avem nevoie.. Este un simplu documentar prin care asta voiam si eu, sa inteleg dc alcoolul kre face mult rau este legal, tigarile care duc la cancer la fel sunt legale si cand vine vorba de o planta care in multe tari este legală la noi reprezintă crima! ..Articolul asta a creat un buzz foarte mare si am dat de multe persoane cretine, unele care au sarit sa tragă concluzii idioate fara măcar sa urmărească documentarul sau sa citească articolul pana la capăt.. Nu am spus nimic in numele "poporului" insa ma bucur ca ai inteles fara sa vrei ce aveam de spus! Ce trebuia inteles..

      Ștergere
    2. Nu stiu ce s-a intamplat aici, dar inaintea mea a postat un tip care vorbea in numele poporului iar eu i-am raspuns lui, vad ca dupa acest raspuns si-a sters comentariul . Imi cer scuze ca s-a inteles ca vorbeam de postarea ta :D . Tipul spunea ca poporul nu are nevoie de asa ceva, si ca iarba vine dintr-o moda americana sau africana . Mai zicea ca nu ai de ce sa fumezi daca nu esti bolnav. Ii mai spusesem ca majoritatea bolilor sunt depistate in faza terminala,mai ales cancerul, atunci ce rost mai are un tratament ? De ce sa nu previi ? Si daca el spunea ca de iarba nu avem nevoie, atunci de ce romanii se inneaca in alcool, al carui efect este de 1000 de ori mai daunator ? Asadar, commul meu nu are legatura cu tine, scuze inca o data.

      Ștergere
  2. cu cine se cearta anonimul de mai sus?el vorbeste cumva in numele poporului, al poporului pro-iarba?eu cred ca sunt destule victime ale alcoolului si ale fumatului ,dar fiecare alege in viata cum sa traiasca.totul depinde de cum vrei sa vezi viata...prin aburii alcoolului sau prin ceata fumului!ceea ce stiu sigur este ca nu totul are in viata numai o singura fata ,cea frumoasa sau mai bine zis cea benefica.in unele cazuri cantitatea face diferenta!..in cazul alcoolului.o singura tigara este daunatoare.de restul nu stiu pentru ca nu am incercat,dar daca oamenii de stiinta zic asta ...atunci asa o fi .concluzia mea e urmatoarea--tot ceea ce te face dependent nu este bun pentru tine !!dependenta este pentru sclavi si noi nu vrem sa fim sclavi!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. citeste te rog raspunsul pe care i l-am dat lui Grigore Valentin Alexandru . Imi cer scuze ca " inteligentul " caruia ii lasasem raspunsul si-a sters mizeria pe care a scris-o si s-a inteles altceva :D . Sper ca acum se intelege mai bine ce ziceam.

      Ștergere
    2. Nu conteaza.Aici nu ne certam ci ne spunem fiecare parerea.Concluzia mea oricum nu se schimba---ceea ce da dependenta te inrobeste si noi nu vrem asta!!!

      Ștergere
    3. Foarte corect ce spui. Treaba e ca marijuana nu da dependenta :) Si iti voi spune o chestie pe care nu vreau sa o interpretezi gresit sau sa crezi ca ti-o spun cu rautate sa te atac. Dar daca spui ca da dependenta inseamna ca vorbesti in necunostinta de cauza ( nu ai incercat ) . Nici nu vreau sa iti propun macar sa incerci, dar tot ce se vorbeste de rau in media romaneasca despre aceasta problema sunt numai tampenii, pentru aburirea populatiei, sa nu zic prostire. Se pare ca tu dupa asta te iei cand afirmi ce afirmi. Habar n-ai tu cati oameni din media care se dau pe tv CONTRA acestei plante, defapt fumeaza . Unii chiar recunosc . Si nu cred ca apare cineva "drogat" pe sticla (pentru ca nu este drog, deci nu are ce semne sa lase ). Un drog te face sa arati cum arata baietelul din filmul " singur acasa" in prezent (primul exemplu care mi-a venit in minte ).

      Ștergere
  3. Cand am citit ce spui nu mi-a venit sa cred!Nu am incercat nici o iarba pana acum ,in afara de tigarile obisnuite,pe care le am lasat de vreo doi ani.A fost f greu ,dar am reusit!Nu imi mai trebuie !Pentru mine este o victorie!O spun in cunostinta de cauza!Crede-ma ca tot ce are efect halucinogen asupra creierului nu este bun si sigur da dependenta.Este logic ,nu trebuie sa iti confirme oamenii de stiinta acest lucru.Daca ai incercat o data si ti-a placut ,o sa incerci mereu !Lipsa acestei placeri inseamna suferinta.Asta e adictie!Daca vrei adictie,de ce sa nu fii dependent de ceva care iti aduce ceva bun ,cum ar fi sportul sau cititul sau orice altceva care nu contine substante cancerigene...Cat despre ,,oamenii de pe sticla,,...pentru mine nu sant chiar un exemplu.Trebuie sa faci ceva remarcabil sa fii un exemplu.Fara lipsa de modestie, cred ca mai,, exemplu ,,sunt eu ,acum,cand va spun tuturor care ati incercat vreo iarba---opriti-va cat mai repede!Nu e bine!Nu va mai mintiti!Santeti cu adevarat puternici atunci cand traiti si suportati emotiile si greutatile vietii cu mintea limpede!Atunci, viata este cu adevarat frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot eu sunt!As dori tare mult si pentru mine ar fi o adevarata placere sa stiu ca acest mesaj ,de mai sus, a ajuns la tine si nu numai!!Restul depinde de voi...

      Ștergere
    2. In mare parte ai dreptate. Doar ca nu are niciun efect halucinogen, crede-ma, daca ar fi sa comparam, mai halucinogen e alcoolul cand esti manga :)) . La oamenii de pe sticla nu ma refer la panaramele scoase pe banda rulanta, ci la ziaristi, actori, muzicieni consacrati :) . Felicitari pentru renuntarea la tigari, si eu incerc de cativa ani si nu reusesc, am incercat prin toate motivele. E clar ca atunci cand esti sanatos si nu depinzi de niste substante sa fii fericit e mult mai bine, dar vezi, cand incerc sa scot partea buna la iveala se intelege ca si cand as spune " CONSUMATI NON STOP, ASTA INSEAMNA FERICIRE " . NU!. Tigarile ocupa poate primul loc in lucrurile care dau dependenta. Si cafeaua da dependenta . Legalele pe care le-au scos astia au fost moarte curata si boala mentala si fizica. Poti fuma marijuana si o data pe an, si o data la 2 ani, si o data la 6 luni ( la fel ca si tine vorbesc in cunostinta de cauza ), nu are ce dependenta sa-ti dea. Repet, cu chestia asta nu vreau sa zic ca prin asta iti poti gasi fericirea. Eu, personal, o consider o alternativa la bautura, pe care nu am mai pus gura de peste 5 ani, NU o modalitate de a trai, sa te inneci zilnic in fum :) . Pe scurt, din cand in cand te intretine ..

      Ștergere
    3. ”Anonim” si ”Anonim” :))

      Ștergere
  4. Da...e vorba de un anonim care zice ca a consumat marihuana si ca aceasta nu da dependenta...si un alt anonim --adica eu ,care nu am consumat marihuana si care sustin ca aceasta da dependenta.Consecintele sunt urate,am citit.Faptul ca a fost interzisa ma face sa cred acest lucru.Nu trebuie sa ne luam dupa un consumator,care stim bine (ca si in cazul fumatorilor)gaseste intotdeauna scuze si este sigur ca poate oricand sa se lase...daca vrea...Nu este chiar asa. Sigur si foarte bine este sa nu avem la ce renunta...de ce atata chin pentru o clipa de ,,ameteala,,?!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu ai consumat nu ai cum sa "sustii" ca da dependenta, poti doar sa crezi treaba asta . Da-mi un exemplu de dependent de marijuana, la modul concret, sa aiba sevraj si alte crize daca nu consuma. N-ai cum. Consecinta aia urata, ca e doar una, nu sunt 1000, este doar schizofrenia in cazul in care fumezi non stop ca pe tigari. Si ba da, este chiar asa. Nu am mai fumat de 3 ani. Pur si simplu nu am mai avut ocazia. Si care "atata chin " ??? :)))). Cand bei o noapte si borasti 2 zile si te juri ca nu mai bei cum e ? Nici macar atata lucru nu ai de la fumat .... Macar spune doar ca nu agreezi ideea, nu mai sustine niste pucte de vedere TOTAL false si nejustificate..bazate pe..NIMIC :| .

      Ștergere
  5. Ma bucur ca va intriga atat de mult acest subiect! :))
    Eu nu am folosit desi am avut prieteni care stiam ca o fac! Era si febra legalelor pe atunci asa ca am stat departe si o sa o fac in continuare. Mai mult de teama politiei decat de teama dependentei, asta dupa ce am urmarit documentarul..

    RăspundețiȘtergere