marți, 21 mai 2013

Vara cam pute..

        Vara, caldura, haine subtiri, piscina, pasarelele canta ...si tramvaiul pute bai nene!!!

   Cam asta aduce anotimpul verii celor din Bucuresti si altor orase cu mijloace de transport in comun dar cu o mare lipsa de sapun, deodorant, sampon si in unele cazuri, cand situatia a devenit deja critica, benzina si multe chibrituri.
   Vrei nu vrei, uneori ca sa te deplasezi prin Bucuresti ai nevoie de un tramvai si asteptand in statie ma gandeam cam care ar fi sansele sa am o ''calatorie placuta" ,asa cum mi se tot ureaza de fiecare data cand sunt singurul fraier din tot autobuzul/tramvaiul care valideaza calatoria.. ?!  Pai sa vedem:

  1.       Daca nu este atat de aglomerat incat trebuie sa imi bag singur mainile in fund ca sa nu i le bag altcuiva din greseala..
  2.       Daca nu urca 1 vanzator ambulant care sa strabata tot tramvaiul de la cap la coada cu o ambitie de fier, fara sa se gandeasca la faptul ca nu pot ocupa un loc pe tavan sau pe geam eventual..
  3.       Daca nu nimeresc langa o baba al carui nepot imi tot pipaie tacticos portofelul oricat as incerca eu sa ma invart in stanga si in dreapta 
  4.       Si in ultimul rand, insa cel mai important, sa nu fiu prins langa un cocktail de mirosuri care ar face pana si un sconcs sa isi tina respiratia sau sa moara de gelozie.
      Pentru ca doar in Bucuresti babele care calca pe toti ceilalti in picioare pentru un loc pe scaun, iar femeile in general iti pun piz*a in fata si te privesc cel putin insistent pana ti se face jena si te ridici este ceva firesc, ca sa pot spune ca am avut o calatorie normala nu imi mai raman decat aceste 4 conditii din care ultima primordiala.  
     Nu pot sa explic sau sa descriu in cuvinte mirosul  pe care l-am simtit dar nici nu am de gand sa investighez.. Am gasit cateva imagini ca sa va ajute pe voi sa va dati seama si poate reusim sa ii dam un nume!Ganditi-va ca sunt toate acestea combinate intr-unul singur.
      La punctul 4 nu este bere iar la punctul 5 nu este ciocolata si descrie bine politica cu toti membrii ei de frunte,societatea, economia s.a. din tara noastra !

   1)
   2)  
         
3)
4)
5)


Articolul #4                                                                                      Articolul #6
      
                                              Articolul #5

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu